Tuli sitten käytyä Lahden miniatyyrimarkkinoilla. Siellä pieni ihminen hullaantuu väkisinkin! Huomasin tullessa, että olin ollut ilmeisen nälkäisenä ostoksilla, suurin osa hankinnoista oli ruokaa. Olen jonkun verran fimoillut itse, mutta tulokset ovat olleet varsin laihoja. Nälkäisenä saisi nukkekodin väki olla jos minun taitoihini sillä saralla pitäisi luottaa.

Tässä niitä miniruokia sitten on.

1623537.jpg1623541.jpg1623546.jpg

Nämä kaikki on ostettu Luksianalta (Riikka). Osoitteen näette kyltistä.  Kakku ja leivokset ovat aivan oikean näköisiä, vesi tulee kielelle. Omenat, persikat, tomaatit, pikkuleivät...
Ja pitihän sitä ostaa kevääksi myös kukkasipuleita laatikossa! Näillä herkuilla nukkekodin väki järjestää jo tosi kekkerit, mutta ei tässä vielä kaikki...



1623564.jpg

Ruisleivät ovat oikeaa leipää. Näin kesällä grillimakkaraa ja sinappia, paprikarenkaita kyytipojaksi. Oikealla näkyy vähän huonosti lättykasa, päällä mansikkahilloa ja kermavaahtoa. Sen päälle jälkkäriksi bebe-leivos ja donitseja.


1623566.jpg

Tuosta lasimestarin sillistä olen aivan haltioissani!!! Ja kuka voi vastustaa näin herkullista juustolautasta? Edes nukkekotielämässä. Kaikki minun tuntevat tietävät, että 1:1 elämässä juustot ovat suurin heikkouteni. Mitä enemmän haisee, sen parempi. :D
Nämä ostokset on tehty kahdesta vierekkäisestä pöydästä. Nimiä tai tekijöitä minulla ei ole tiedossa.


Jos on ruokaa, niin pitää olla myös astioita. Ja niitähän sieltä löytyi.

1623590.jpg

Nämä olivat keramiikkaa, 6kpl/5e. Käsin tehdystä halpa hinta. Tekijää en tiedä.

1623594.jpg

Tämä astiasto oli Nukkekoti ja Lelu myyntipöydän poistoista vain 10€!!!! Oikea löytö. Rahat meni, olen onnellinen. Seuraavassa jaksossa sitten muita ostoksia. Luulitteko ihan oikeasti, että  ne loppuisivat tähän?!?