Jopa oli pöllö otsikko, mutta siltä tänään tuntuu. Ja on tuntunut jo monta viikkoa. Kurjaa on se, että käsi ei parane millään, hullummaksi vaan menee koko ajan. Viime kerhossa se äityi todella pahaksi ja lääketokkurassa olen kuljeskellut  siitä asti. Kurjaa on myös se, että kaikesta pillerimäärästä huolimatta (tai ehkä juuri siksi) sairastuin flunssaan ja olen ollut kuumessa viimeiset viisi päivää. Kaikkein tylsintä hommassa on se, että en voi tehdä yhtään mitään. TYLSÄÄ.

Lukeminenkin ottaa voimille, mutta kirjoja voi selata. Ja niitä kirjojahan minulla riittää... Sisustuskirjat ovat yksi intohimoni (en kyllä yhtään ymmärrä, että miksi meillä silti on on ihan tavallista ja tylsää sisustusta?) ja joskus aikojen alussa olen ostanut kirpparilta John Sutcliffen kirjoittaman kirjan decorating magic. Olen pähkäillyt Vaahterakujan talon kanssa jo pidemmän ajan sen mittakaavasta. Talohan on siis noin 1:14 ja olen yrittänyt saada siihen sisustusta 1:12 koossa. Koko sen ajan minua on häirinnyt se, että huonekalut ovat tuntuneet ylisuurilta ja päädyinkin siihen, että teen kalusteet itse 1:14 koossa. Aloitin niistä keittiön kalusteista flown vallassa, jos muistatte. Siitä on postaus kaksi alempana.

 

Decorating magic antoi potkua ja ideoita siihen, että minkä tyylinen keittiöstä tulee:


 

Itseasiassa olin jo päätynyt samanlaiseen tyyliin aiemmin, mutta tästä sain lisäideoita.

 


 

Toisessa kuvassa on eri huone, mutta samanlaista tyyliä kuitenkin. Mielestäni nämä ovat kuin luotuja toteutettavaksi minikoossa. Eikö?

Tylsäähän näissä kuvissa on se, että ne ovat kirjasta skannattuja eikä omatekoisia.


Elämässä on meneillään myös monta ihanaa asiaa kuten otsikkoonkin kirjoitin. Olen saanut kunnian toimia kaasona poikani kummitädin häissä, aloitin opiskelun työni ohessa ja omakin elämä on menossa uuteen järjestykseen sukunimen osalta. Kerhokaverit on jo varmaan kyllästymiseen asti kuunnellet hääsuunnitelmiani, jotka pidetään vuoden vaihteessa.

Jos kiinnostaa, että mitä laitan päälleni, niin sitä voitte käydä kurkkimassa toisessa blogissani. Luulen, että minijutut ovat tämän syksyn osalta melko harvinaista herkkua ja blogipäivityksia tulee harvakseltaan. Jatketaan juttua sitten "rouvana" keväämmällä.

 

Mukavaa syksyä kaikille!